Obsah

Články

Využijte profesionálních služeb „virtuální asistentky“

Slovo „virtuální“ v tomto případě neznamená, že
asistentka ve skutečnosti neexistuje. Představuje externí výpomoc, díky
které ušetříte peníze – zaplatíte jen za služby, které skutečně potřebujete, a
vyhnete se nákladům spojeným s vytvořením nového pracovního místa na plný
úvazek.

Co dělá virtuální asistentka?

Virtuální asistentky pomáhají podnikatelům s důležitými
úkoly, a to na dálku. Většinou pracují z domova a nejčastěji na živnostenský
list
. Nejsou tak stálým zaměstnancem firmy a nestojí vás žádné peníze
navíc.

Jejich náplň práce se odvíjí od toho, s jakou
oblastí potřebujete ve svém podnikání pomoct.

Administrativa:

  • přijímání a třídění pošty,
  • kontrola datové schránky,
  • telefonický a e-mailový kontakt se zákazníky a
    domlouvání schůzek,
  • správa sociálních sítí, webu nebo e-shopu.

Komunikace:

  • správa e-mailové schránky,
  • komunikace se zákazníky,
  • domlouvání schůzek,
  • oslovování nových zákazníků nebo potenciálních
    dodavatelů.

Marketing:

  • tvorba obsahu na blog nebo sociální sítě,
  • správa webu nebo e-shopu,
  • rozesílání newsletterů,
  • provádění marketingových průzkumů.

Další služby:

  • překlady,
  • korektury.

Pro koho je virtuální asistentka vhodná?

Služby virtuální asistentky oceníte, jestliže podnikáte a
potřebujete k ruce někoho, kdo by si vzal na starost vyřizování některých
záležitostí, ale zároveň se vám nevyplatí přijmout pracovníka na plný úvazek.

Virtuální asistentka se vám tedy bude hodit, pokud:

  • nejste vždycky k dispozici a podnikáte
    v oboru, který vyžaduje časté cestování nebo práci v terénu,
  • nevyužijete asistentku na plný pracovní úvazek,
    ale občas potřebujete vypomoct s drobnými úkony,
  • chcete uspořit čas, který byste jinak věnovali
    vyřizování administrativy,
  • nemáte čas na dostatečnou komunikaci se
    zákazníky či obchodními partnery,
  • chcete mít ve svém podnikání pořádek,
  • potřebujete zajistit reprezentativní vystupování
    firmy.

Jak vybrat virtuální asistentku?

Ať už zvolíte asistentku, která pracuje na volné noze, nebo
společnost nabízející služby virtuálních asistentek, vždy by měla dotyčná osoba
splňovat určitá kritéria.

1.    
Působit důvěryhodně

I v případě virtuální asistentky je důležitá nejen
vzájemná důvěra, ale i to, jak bude působit na vaše klienty. S hodnocením
uchazeček vám hodně pomohou jejich reference.

2.    
Věnovat se oblasti, kterou potřebujete

Ne každá virtuální asistentka se věnuje jak administrativě,
tak komunikaci a marketingu. Proto si dopředu promyslete, s jakými úkoly
budete ve svém podnikání potřebovat pomoct, a podle toho si najděte virtuální
asistentku na míru
.

3.    
Mít očekávané schopnosti

Před výběrem virtuální asistentky si stanovte priority.
Pokud hledáte někoho na obstarání základní administrativy a vyřizování
občasných telefonátů, pravděpodobně si vystačíte se začátečníkem, který vás
nebude stát tolik peněz. Plánujete-li ale na asistentku přesměrovat důležitější
úkoly, které mohou ovlivnit chod vašeho podnikání, vyplatí se investice do
profesionální pracovní síly.

Přečtěte si také:

Mohlo by vás také zajímat...

Založení společnosti

Ve spolupráci s notářskou kanceláří nabízíme, kromě prodeje ready-made společností, také pomoc a podporu při zakládání nových společností. Pokud nevíte jak založit s.r.o. společnost sami a bojíte se odmítnutí svého návrhu rejstříkovým soudem anebo jste již takový návrh podali a soud jej odmítl nebo zamítl, využijte našich služeb. Vyhnete se tak komplikacím při podávání svých návrhů a současně budete mít společnost zapsanou relativně rychle!

Přečíst celý článek »
Chat on WhatsApp