Proč mít sídlo u Simply Office
Nabídli Vám jinde levnější cenu za sídlo? Čtěte na co si dát pozor . . .
Hlavní body, na co si dát pozor při vyřizování sídla pro Vaši společnost či místo podnikání – naše hlavní výhody:
Vlastní nemovitosti Pro spokojenost našich klientů děláme vše, a proto poskytujeme výhradně naše služby v našich nemovitostech. Nechceme totiž, aby naši klienti platili za poskytované služby marži více společnostem, ani aby o své poštovní zásilce komunikovali s někým jiným. Fungující kanceláře Spousta poskytovatelů sídel má na dané adrese pouze poštovní schránku s označením společnosti, čímž splní zákonnou povinnost. Co se ale stane, pokud Vás bude ve „Vašem sídle“ chtít navštívit některý z úřadů a vy je nemáte kam uvést?
|
|
Reprezentativní prostory a možnost je užívat Prohlédněte si dobře prostory svého potencionálního sídla. Pokud se jedná o sklepní prostor či dokonce garáž, mějte se na pozoru. Na našich adresách nyní máte možnost využívat nově vybavené a zrekonstruované kanceláře ve vysokém standardu, které posílí prestiž Vaší společnosti před Vašimi obchodními partnery či úřady.
|
|
Vybavené kanceláře, zasedací místnosti Všechny naše prostory jsou nově rekonstruované, navržené odborníky tak, aby splňovaly potřeby Vaší moderní společnosti. Pro Váš komfort naleznete na každém z našich sídel základní kancelářské a administrativní vybavení-tiskárnu, kopírku popř. občerstvení. Recepce a přebírka pošty U našich sídel na Praze 1, Praze 2 a v Brně i Ostravě je samozřejmostí přítomnost recepční, kterou mohou každý pracovní den kontaktovat návštěvníci Vaší firmy. Služby, které poskytujeme v rámci virtuálního sídla společnosti ZDARMA, jsou u většiny konkurenčních společností v nadstandardním ceníku. Co vše recepce zajistí:
|
|
Ceny za poskytování sídel jsou konečné V mnoha společnostech se setkáte s dalšími doplatky za služby spojené se sídlem Vaší společnosti:
|
Pořiďte si virtuální sídlo firmy u nás a ušetřete čas i peníze za zařizování kanceláře a snižte si tak náklady. Kromě toho, můžete využít i služeb virtuální asistentky jako je správa telefonních hovorů či externí správa datové schránky. Zjednodušte si své začátky podnikaní a obraťte se na nás.
Můžeme vám nabídnout i zastupování při jednání s úřady
Potřebujete vyřídit registraci k daním na Finančním úřadě nebo živnostenské oprávnění a nechce se Vám stát fronty na úřadech? Tak i zde jsme schopni Vám pomoci potřebné registrace či oprávnění vyřídit.
K vybranému sídlu u nás vám jako nadstandardní službu vyhotovíme i Návrh na změnu
Výhodou u nás je také, že vám rádi a vyhotovíme Návrh na zápis změn do Obchodního rejstříku, v případě uzavření i neuzavření Smlouvy o poskytnutí obchodního sídla na jedné z našich adres. Tím vám odpadá problém s touto úřední agendou, která pro většinu „laiků“ není jednoduchá a představuje značné potíže nejen při vyplňování, ale i při shánění samotného dokumentu. Návrh na zápis změn připravíme za vás, zašleme mailem nebo poštou na vaši adresu, kam si necháte pouze úředně ověřit podpis.
Máme několik set spokojených klientů a obchodních partnerů
V současné době máme několik stovek spokojených klientů a také obchodních partnerů (notářů, právníků, účetních kanceláří apod.), kteří se k nám rádi vracejí. Základní kapitál naší společnosti činí 2 000 000 Kč, což zaručuje vysokou míru jistoty a serióznosti.