Poskytnutí sídla firmy včetně služeb virtuální kanceláře

Administrativní virtuální sídlo ocení všichni podnikatelé, kteří chtějí mít sídlo firmy na prestižní adrese bez zbytečného zařizování a zvýšení nákladů. Pronajmeme Vám adresu, kterou si zapíšete do obchodního rejstříku. Veškerou korespondenci a zásilky, které Vám na adresu virtuálního sídla dorazí, Vám přepošleme. Všechny nemovitosti, ve kterých jsou služby poskytovány jsou výhradně v našem vlastnictví.

 

Sídlo pro Vaši firmu, třeba za 199 Kč měsíčně vyřídíme ONLINE!

 

Kompletní služby, veškerá dokumentace, přebírání korespondence s okamžitou notifikací, žádné další poplatky ani kauce. Co více si přát? Navíc to vše zvládneme sjednat ONLINE z pohodlí Vašeho domova. Objednejte a dokumenty budete mít ještě dnes. Více informací jak na to ZDE.

 

Co u nás dostanete:

  • Potřebnou smluvní dokumentaci (Souhlas s umístěním sídla, aktuální výpis z katastru nemovitostí)
  • Označení na budově dle živnostenského zákona.
  • Denní přebírání Vaší pošty včetně té doporučené a upozornění na přijatou poštu e-mailem.
  • Možnost osobního vyzvednutí přijaté pošty v každé naší provozovně.
  • Poradenská činnost s vyřízením dokumentů u rejstříkového soudu.

 

ZVOLTE JEDNU Z NAŠICH ADRES:

 


Sídlo firmy

Praha 1


Rybná 716/24, 110 00

STARÉ MĚSTO


Sídlo firmy

Praha 2


Na Folimance 15, 120 00

VINOHRADY


Sídlo firmy

Brno


Lidická 700/19, 602 00

BRNO - STŘED


Sídlo firmy

Ostrava


Zámostní 1155/27, 710 00

SLEZSKÁ OSTRAVA

 


ZVOLTE TYP PROGRAMU A TRVÁNÍ SMLOUVY:

PROGRAM
GOLD
ZASÍLÁNÍ POŠTY KLIENTOVI
1 X MĚSÍČNĚ
PROGRAM
PLATINUM
ZASÍLÁNÍ POŠTY KLIENTOVI
1 X TÝDNĚ

 

CENÍK SLUŽEB:

PROGRAM GOLD CENA PROGRAM PLATINUM CENA
Platba na tři roky

199 Kč/měsíc  bez DPH

(8 668 s DPH na celé období)

Platba na tři roky

399 Kč/měsíc  bez DPH

(17 380 s DPH na celé období)

Platba na dva roky

249 Kč/měsíc  bez DPH

(7 231 s DPH na celé období)

Platba na dva roky

449 Kč/měsíc  bez DPH

(13 039 s DPH na celé období)

Platba na rok

299 Kč/měsíc  bez DPH

(4 341 s DPH na celé období)

Platba na rok

499 Kč/měsíc  bez DPH

(7 246 s DPH na celé období)

Platba na půl roku

450 Kč/měsíc  bez DPH

(3 267 s DPH na celé období)

Platba na půl roku

650 Kč/měsíc  bez DPH

(4 719 s DPH na celé období)

Služba přeposílání zásilek do zahraničí k základnímu tarifu za poskytnutí sídla
Přeposlání zásilek do zahraničí*

49 Kč/měsíc  bez DPH 

Přeposlání zásilek do zahraničí* 349 Kč/měsíc  bez DPH
Speciální nabídka pro OSVČ s využitím služby Trvalý pobyt 
Platba shodná s obdobím trvání Trvalého pobytu 99 Kč/měsíc  bez DPH  -

Platba za službu probíhá na celé, zvolené období dopředu. 

Cena zahrnuje:

  • poskytnutí sídla společnosti
  • přítomnost recepční pro kontakt s návštěvníky Vaší společnosti
  • poskytnutí korespondenční adresy
  • příjem pošty
  • podání informace o došlé poště e-mailem se scanem obálky  
  • úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem nebo jím určenou osobou (podle přání klienta)
  • přeposílání listovních zásilek 1× měsíčně na Vámi zvolenou adresu
  • k dispozici 5 zasedacích místností o kapacitě od 2 do 12 osob

 

Smlouva o sídle do hodiny? U nás ano a klidně už za 7 Kč na den

 

Dobře si uvědomujeme, že čas jsou peníze. Zavolejte nám nebo napište a už za hodinu si odneste všechny podklady pro Vaše nové sídlo. Tak jednoduše? Ano! 

 

DOPLŇKOVÉ SLUŽBY

Nabízíme vám umístění virtuálního sídla v Praze 1. Získáte tím nejen lukrativní obchodní adresu, ale především kvalitní zázemí plně zařízených kanceláří v centru Prahy. Můžete uskutečnit své obchodní schůzky, firemní jednání a drobné konference v zasedací místnosti. Virtuální sídlo je vhodné pro rozjezd podnikání a důvěryhodnost firmy. Výhodou jsou nízké náklady a stabilní zázemí. 

Virtuální sídlo v Praze je vhodné pro rozjezd podnikání a důvěryhodnost firmy. Výhodou jsou nízké náklady a stabilní zázemí. Samostatně nebo ke službě poskytnutí sídla včetně služeb virtuální kanceláře vám nabízíme tyto doplňkové služby:

  Zvýhodněná cena při využití služeb sídla Standardní cena
Vyhotovení nových ověřených dokumentů k sídlu při ztrátě či změně (Souhlas se sídlem, výpis z KN, plná moc)   150 Kč bez DPH/Ks*
Konverze dokumentu   60 Kč bez DPH/Ks*
Administrativní poplatek spojený s přeplatkem (duplicitní či mylná platba)   500 Kč bez DPH/Ks*
Vyhotovení podkladů pro Obchodní rejstřík při změně sídla  500 Kč bez DPH/Ks* 1000 Kč bez DPH/Ks*
Vyřízení změny sídla na Obchodním rejstříku včetně správního poplatku  2000 Kč bez DPH/Ks* 2000 Kč bez DPH/Ks ** 
Více o změně sídla naleznete v naší poradně ZDE
Zapůjčení prostor zasedacích místností

 

 

 

* k ceně je připočítáváno DPH 21%

** Cena je konečná a je od DPH osvobozena.

 

 

FAQ:

Otázka: "Jaký je postup při sjednání sídla?"

Odpověď: Zavolejte nám, napište e-mail, zašlete poptávku z webu či facebookovou zprávu. My Vám po zodpovězení všech případných otázek zašleme objednávkový formulář a rádi pomůžeme i s jeho vyplněním. Poté se s Vámi spojí náš obchodník, se kterým si domluvíte termín osobní návštěvy, nebo vše vyřídíme prostřednictvím e-mailů a pošty.


Otázka: "Co potřebuji s sebou k vyřízení sídla?"

Odpověď: Občanský průkaz jednatele společnosti; plnou moc v případě, že jednáte za někoho jiného; hotovost k úhradě služeb (platba kartou není možná).


Otázka: "Jak dlouho trvá vyřízení sídla?"

Odpověď: Sídlo lze vyřídit osobně na počkání na jakékoli naší pobočce. Pokud nemáte cestu kolem, můžeme vše vyřídit online. Souhlas s umístěním sídla a další potřebné dokumenty Vám pošleme poštou.


Otázka: "Jde sídlo zařídit bez osobní návštěvy?"

Odpověď: Ano, všechny naše služby umíme vyřídit online, tedy e-mailem a poštou. V objednávkovém formuláři stačí zaškrtnout volbu online vyřízení.


Otázka: "Co je v ceně umístění sídla? "

Odpověď: Poskytnutí sídla společnosti na jedné z našich prestižních adres; poskytnutí korespondenční adresy; přítomnost recepční pro kontakt s návštěvníky; příjem pošty včetně výzev o doporučené poště; podání informace e-mailem o došlé poště se skenem obálek; úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem nebo jím určenou osobou (podle přání klienta); přeposílání listovních zásilek 1x měsíčně v programu GOLD/ Přeposílání listovních zásilek 1x týdně v programu PLATINUM. Všechny služby jsou již v ceně sídla.


Otázka: "Jak to bude s mou poštou?"

Odpověď: S přebíráním pošty si nemusíte dělat žádné starosti. Denně převezmeme všechny Vaše listovní zásilky a zašleme Vám e-mailem avízo o jejích převzetí spolu se skenem obálky. Ihned po obdržení informačního e-mailu si můžete poštu osobně vyzvednout. Pokud nemáte cestu na naši pobočku, přepošleme Vám vše na konci měsíce (program GOLD) či na konci týdne (program PLATINUM) na Vámi zadanou adresu v ČR. Na Vaši žádost Vám rádi obsah zásilky naskenujeme. Všechny tyto služby jsou již zahrnuty v ceně sídla a neplatíte tak nic navíc. 


Otázka: "Přebíráte i doporučenou poštu?"

Odpověď: Ne, doporučenou poštu z důvodu Vaší ochrany nepřebíráme. V sídle Vám převezmeme výzvu na doporučenou zásilku, a tu Vám obratem naskenujeme. Na stránkách České pošty můžete podat žádost o změnu dodací pošty, a následně si zásilku vyzvednout na jakékoli poště v ČR. Případné lhůty tím nejsou nijak dotčeny a začínají běžet až od Vašeho vyzvednutí.


Otázka: "Jaké služby mohu dokoupit k umístění sídla?"

Odpověď: Pomůžeme Vám s přesunutím sídla na novou adresu. Připravíme návrh na zápis změn sídla Vaší společnosti do Obchodního rejstříku, zajistíme jeho podání i vyřízení. Přepošleme Vaše listovní zásilky do zahraničí. Zajistíme převzetí balíčků a uschováme je pro Vaše pozdější osobní vyzvednutí. Všechny tyto služby je možné sjednat za příplatek. Ale nebojte, ceny jsou velmi příznivé.


Otázka: "Musím za sídlo platit, i když přeruším živnost?"

Odpověď: Přestože je odpověď možná překvapivá, ano, za sídlo je třeba platit, i když živnost přerušíte. Sídlo je totiž stále sídlem. K uvedenému výkladu zákona se opakovaně přiklonily soudy: přerušení činnosti nevede k zániku užívání sídla ani k zániku ​​užívacího titulu, sídlo je dále zapsáno v živnostenském rejstříku u podnikatele a za sídlo je tak dále nutno platit. V případě ukončení přerušení, tedy pokračování živnosti, nemusí rovněž znovu dokládat souhlas s umístěním sídla (dříve místa podnikání). Pokud tedy o sídlo nemáte zájem, je nutno buď živnost zcela zrušit (nikoli přerušit), a to na libovolném živnostenském úřadě v ČR (není nutno podle sídla ani bydliště), případně sídlo změnit na jinou adresu.


Otázka: "Co potřebuji ke změně sídla a co mám dělat dál?"

Odpověď: V případě nově vznikající společnosti předáte dokumenty k sídlu společnosti svému notáři, který provede zápis do Obchodního rejstříku/doručíte příslušnému Obchodnímu rejstříku. Pokud měníte sídlo již existující společnosti - vyřídíte zápis sídla společnosti na příslušném Obchodním rejstříku. Více o změně sídla naleznete v naší poradně ZDE. Toto můžeme udělat i za Vás. V takovém případě už jen vyčkáte na informaci e-mailem, že změny ve společnosti byly do Obchodního rejstříku zapsány.


Otázka: "Jak dosáhnu nejnižší ceny v rámci poskytnutí sídla?"

Odpověď: Nejlepší cenu získáte při uzavření smlouvy na maximální dobu, tedy na 36 měsíců. Nejste-li plátcem DPH, můžeme Vám nabídnout cenu bez DPH. Vaše úspora je tak zcela maximální. Při kombinaci služeb sídlo OSVČ a trvalý pobyt na jedno jméno získáte sídlo OSVČ za cenu 99 Kč/měsíc. OSVČ s přerušenou živností navíc za ještě výhodnějších 59 Kč/měsíc.

Poptávkový formulář

Zavoláme Vám zpět
Chat on WhatsApp
Nahoru