Správa datové schránky a telefonních hovorů
Náklady spojené s provozem kanceláře a personálem se v dnešní době šplhají do desítek až stovek tisíc korun měsíčně. Ty snadno ušetříte, pokud začnete využívat virtuální sídlo společnosti. Získáte sídlo na prestižní adrese a firmu můžete řídit z pohodlí domova.
Jak to funguje
Virtuální sídlo není fyzickým pronájmem prostorů. I když toto sídlo figuruje v obchodním a živnostenském rejstříku a na vašich vizitkách, ve skutečnosti sídlíte jinde nebo podnikáte z domova. Tím jednak šetříte své finance a jednak své firmě sídlem na lukrativní adrese v Praze zvýšíte kredit v očích potenciálních obchodních partnerů či zákazníků.
Pronajměte si virtuální sídlo u Simply Office přímo v centru Prahy, v ulici Rybná 716/24, 110 00.
Poskytneme vám asistentku
Kromě označení sídla a poštovní schránky štítkem vaší společnosti vám nabízíme i služby virtuální asistentky. Ta za vás zdarma přijme doručenou poštu a postará se o její úschovu nebo následné přeposlání do vašich rukou. Jednou týdně vám také zašle e-mailem informace o došlé poště a naskenuje obálky.
V budově je přítomna i recepční, která zajistí osobní nebo telefonický kontakt s vašimi zákazníky. Využít můžete i služby správy telefonních hovorů. Vyberte si buď pevnou linku s přesměrováním na váš telefon, nebo pevnou linku s obsluhou, která se bude představovat jménem vaší společnosti.
Zajistíme pro vás také externí správu datové schránky. Bez obav tak můžete odjet na dovolenou. Datovou schránku za vás denně zkontrolujeme a při doručení datové zprávy vás neprodleně kontaktujeme
Pronajměte si zasedací místnost
Nabízíme vám rovněž pronájem plně zařízených kanceláří nebo zasedacích místností v sídle naší firmy. Tyto reprezentativní prostory se výborně hodí pro uskutečnění obchodních schůzek nebo firemních jednání. Tuto službu můžete využít i o svátcích a víkendech.