Obsah

Články

S online založením máte výhody na své straně

Objednávku vyřídíte ze svého oblíbeného křesla jen s pomocí počítače a e-mailové schránky.
Ušetříte peníze i čas spojený s osobní schůzkou.
Po celou dobu máte přidělenou stejnou osobu, která je zodpovědná za dokončení založení podle Vaši představ.
Založení proběhne spolehlivě, rychle a bezchybně i se sídlem na prestižní adrese.

Jak to všechno funguje?

  1. Údaje o Vaší nové firmě vyplníte do online formuláře.
  2. Vámi požadovaný název předáme notáři k lustraci.
  3. Připravíme dokumentaci potřebnou pro zahájení procesu založení spolu s údaji pro platbu a zašleme Vám ji e-mailem k podpisu. Za správnost dokumentů ručíme.
  4. Podepsané a ověřené dokumenty nám zašlete zpět poštou.
  5. Po obdržení dokumentů i platby založíme Vaši společnost a zakladatelskou listinu Vám zašleme poštou na určenou adresu.
  6. Na základě zakladatelské listiny založíte ve vybraném bankovním domě podnikatelský účet a složíte na něj základní kapitál společnosti.
  7. Originál potvrzení banky o splacení základního kapitálu nám doručte doporučenou poštou.
  8. Mezitím již vyřizujeme na živnostenském úřadě Vaše vybrané živnosti.
    Po kompletaci všech dokladů zapíšeme společnost do obchodního rejstříku a o zápisu do obchodního rejstříku Vás informujeme emailem, jehož součástí je i výpis z obchodního rejstříku.

Jak dlouho trvá proces založení společnosti?

Samotné založení je otázkou 2 až 3 pracovních dní od dodání všech dokumentů. Celý proces zpravidla zabere 10 pracovních dnů od prvního kontaktu po zápis do obchodního rejstříku.

V případě vyřizování vázaných/řemeslných nebo koncesovaných živností se proces prodlouží v závislosti na době trvání vyřízení živností na Živnostenském úřadu. Na vyřízení koncesované živnosti má živnostenský úřad až 30 dní.

Co je zahrnuto v ceně za založení s.r.o.?

Služby spojené se založením společnosti,
vyřízení volných živností včetně správního poplatku 1000 Kč bez DPH,
v balíčku ALL INCLUSIVE i sídlo společnosti včetně virtuální kanceláře a poštovních služeb v programu Gold na 6 či 12 měsíců na jakékoli naší adrese.

Jak je to se sídlem společnosti?

Sídlo společnosti je možné umístit na vlastní adrese nebo využít našich služeb a umístit sídlo společnosti na jedné z našich prestižních adres:

Praha 1 (Rybná 24, Praha 1, 110 00),
Praha 2 (Na Folimance 2155/15, Praha 2, 120 00),
Brno (Lidická 700/19, Brno, 602 00),
Ostrava (Zámostní 1155/27, Ostrava, 710 00),

Sídlo společnosti včetně veškerých služeb virtuální kanceláře nabízíme již od 199,- bez DPH za měsíc.

Co je to volná živnost? Kde budou uvedeny vybrané obory volné živnosti z objednávkového formuláře? Kdo živnost vyřizuje?

Živnost volná zahrnuje všech 80 oborů uvedených ve formuláři a vyřizuje se jako celek. Z tohoto celku si vybíráte preferované obory, které budou vidět v živnostenském rejstříku, web www.rzp.cz. Podnikat však můžete ve všech oborech.

V notářském zápisu a v obchodním rejstříku bude tento soubor uveden jen jako celek pod názvem: „Výroba, obchod a služby nezařazené v přílohách 1 a 3 živnostenského zákona.“

Jak probíhá složení základního kapitálu v bance? Co k tomu potřebuji? Do jaké banky půjdu? Jaký účet budu zakládat?

Po vytvoření notářského zápisu společnosti notářem Vám tento dokument zašleme.
Výběr banky ponecháme na Vás, můžeme Vám však doporučit naše partnerské banky. Více informací Vám rádi podáme osobně či telefonicky.
S sebou si vezmete notářský zápis, občanský průkaz, případně hotovost na složení základního kapitálu. Stejnopis notářského zápisu si banka okopíruje – originál Vám musí zůstat do archivu společnosti.
Banka založí zvláštní vázaný/blokovaný účet na jméno obchodní firmy.
Základní kapitál složíte v hotovosti na pokladně banky nebo převodem z účtu.
Po připsání základního kapitálu na účet vydá banka papírové potvrzení o složení částky základního kapitálu.
Originál tohoto potvrzení doručíte osobně nebo doporučeně poštou do kanceláře Simply Office s.r.o., se kterou jste jednali.
Účet bude blokovaný do té doby, než bude společnost notářem zapsána do obchodního rejstříku.

Jak se dozvím o zápisu společnosti do obchodního rejstříku? Bude potřebná další schůzka? Co obdržím za dokumenty? Co si vyzvednu ve Vaší kanceláři?

Zápis společnosti do obchodního rejstříku a přidělení IČ má na starosti notář.
O zápisu společnosti Vás budu informovat prostřednictvím e-mailu.
Bude Vám zaslán výpis z obchodního rejstříku v elektronické podobě v PDF formátu.
Další schůzka a návštěva naší kanceláře není potřebná.
Žádné další dokumenty si nebudete vyzvedávat.
Výpis z obchodního rejstříku si pak kdykoliv můžete stáhnout a vytisknout z online obchodního rejstříku na webu www.justice.cz.
Výpis ze Živnostenského rejstříku si pak kdykoliv můžete stáhnout a vytisknout z online rejstříku na webu www.rzp.cz.
Originály výpisů Vám vyhotoví za poplatek na jakékoli pobočce CZECH POINTu. Platnost tohoto výpisu jsou pak 3 měsíce.

Co mám ještě zařídit po zápisu společnosti do OR?

Znovu navštívíte banku a předložíte jim výpis z obchodního rejstříku. Banka poté převede blokovaný účet na běžný podnikatelský účet a uvolní prostředky základního kapitálu (můžete je ponechat na účtu pro účely společnosti nebo je z účtu vybrat).

Vy nebo Vaše účetní přihlásíte společnost na Finančním úřadu k daním (DPPO – do 15 dnů ode dne, kdy začne být vykonávána ekonomická činnost společnosti; k DPH – přihlášení je dobrovolné do částky ročního obratu 1 milion Kč). K daním se lze přihlásit po obdržení přístupových údajů do datové schránky a lze využít interaktivní formulář na www.financnisprava.cz

Mohlo by vás také zajímat...

Založení společnosti

Ve spolupráci s notářskou kanceláří nabízíme, kromě prodeje ready-made společností, také pomoc a podporu při zakládání nových společností. Pokud nevíte jak založit s.r.o. společnost sami a bojíte se odmítnutí svého návrhu rejstříkovým soudem anebo jste již takový návrh podali a soud jej odmítl nebo zamítl, využijte našich služeb. Vyhnete se tak komplikacím při podávání svých návrhů a současně budete mít společnost zapsanou relativně rychle!

Přečíst celý článek »
Chat on WhatsApp