Obsah

Články

Jak funguje pošta na našich virtuálních sídlech?

Říkáte si, jak se
dostanete ke své poště, když budete mít sídlo společnosti na naší adrese, ale
sami bydlíte úplně někde jinde?

Pojďme se tedy
podívat na to, jak funguje poštovní systém na našich virtuálních sídlech.

Přijetí poštovní
zásilky:

Na všech našich
adresách naleznete recepci, kam každý den přináší poštovní doručovatel zásilky
našich klientů. Někdy je toho pořádný balík! Všechny zásilky prohlédneme a dle
jmen společností je naskenujeme do našeho systému. Ten se pak postará o to, aby
se k vám na e-mail dostalo oznámení o přijetí poštovní zásilky včetně
skenu obálky, abyste věděli, kdo vám píše. Toto oznámení je součástí našich
služeb a nic navíc za něj neplatíte.

Co vše si od
poštovního doručovatele vezmeme:

Korespondence,
kterou k nám poštovní doručovatel přináší se dá rozdělit na:

  • Obyčejné
    zásilky – přejímáme a skenujeme do systému bez výjimky.
  • Doporučené
    zásilky – přebíráme a skenujeme do systému, ale některé od poštovního doručovatele nedostaneme, protože jsou určeny do vašich vlastních rukou. Převezmeme tedy výzvu, kterou naskenujeme do systému a vy si pro zásilku
    zajdete na pobočku České pošty nebo si jej necháte přeposlat na svoji adresu.
    To můžete zařídit i online, výzvu k tomu nepotřebujete.
  • Obchodní
    sdělení – reklamy likvidujeme na vlastní náklady a vůbec vás tím nezatěžujeme. Ročně
    jich zpracujeme několik tun.

Zpracování
poštovní zásilky:

Po naskenování všech
zásilek zařadíme dopisy do naší kartotéky, kde čeká na další zpracování.
V zásadě se s ní může stát několik věci:

  1. Jedenkrát za měsíc vám ji přepošleme
    na vámi zvolenou poštovní adresu (program GOLD).
  2. Jedenkrát týdně vám ji přepošleme na
    vámi zvolenou poštovní adresu (program PLATINUM).
  3. Kdykoli v pracovní dny a hodiny si ji
    vyzvednete osobně na naší pobočce, kde máte sídlo společnosti.
  4. Necháte si poštu mimořádně přeposlat (zde
    účtujeme drobný poplatek).
  5. Necháte si obálku otevřít a její obsah naskenovat
    (skenování je zdarma, ale potřebujeme od vás vždy písemnou žádost).

Jak to chodí při
osobním vyzvednutí?

Zásilku nedáme jen
tak někomu, ale pouze jednateli společnosti nebo jím zplnomocněné osobě. Pro
maximální zabezpečení navíc při převzetí používáme ověřovací SMS kód, který
přijde na vámi autorizované telefonní číslo.  

Za rok 2020 jsme na
našich sídlech zpracovali 84 379 poštovních zásilek našich klientů. Měsíčně
tedy zpracujeme přibližně 7 000 zásilek, které dále přeposíláme, nebo si je
můžete osobně vyzvednout.

Tak a teď už víte,
jak to u nás funguje.

Mohlo by vás také zajímat...

Založení společnosti

Ve spolupráci s notářskou kanceláří nabízíme, kromě prodeje ready-made společností, také pomoc a podporu při zakládání nových společností. Pokud nevíte jak založit s.r.o. společnost sami a bojíte se odmítnutí svého návrhu rejstříkovým soudem anebo jste již takový návrh podali a soud jej odmítl nebo zamítl, využijte našich služeb. Vyhnete se tak komplikacím při podávání svých návrhů a současně budete mít společnost zapsanou relativně rychle!

Přečíst celý článek »
Chat on WhatsApp