Obsah

Články

Aplikace, které vám pomohou s účetnictvím a organizací firmy

Mějte účetnictví pod palcem s aplikací Fakturoid

Fakturoid je skvělý nástroj, který využijí živnostníci i firmy. Nejedná se o žádný složitý účetní systém, ale velmi jednoduchého a rychlého pomocníka, díky kterému budete mít ve fakturách pořádek. S programem ušetříte čas. Párování plateb, pravidelné faktury, upomínky, změna jazyku i měny, to je jen zlomek věcí, s kterými vám program pomůže. Při vystavování faktury můžete zaškrtnout variantu, aby se rovnou zaevidovala do EET, a o nic víc se nestaráte. Na konci měsíce jednoduše faktury vygenerujete a odešlete je své účetní nebo jí dáte do aplikace přístup. 

  • Hlavní výhody: ušetříte čas, budete mít přehled o platbách a fakturách
  • Kolik to stojí: pro malé živnostníky 160 Kč/měsíc, za plnou verzi pro velké firmy zaplatíte 640 Kč/měsíc

Dobrou alternativou pro vystavován í online faktur a správu dokladů je ta také český nástroj Vyfakturuj.

Opatrnosti není nikdy dost, začněte používat 1Password

O bezpečnosti na internetu toho bylo napsáno už hodně. Živnostníci a firmy by měli být při práci se svými daty snad ještě opatrnější než běžný uživatel internetu. I vy pracujete se spoustou účtů, profilů a aplikací, které vyžadují přihlašovací údaje. Heslo by mělo být opravdu těžké, ideálně složené z velkých/malých písmen, čísel a znaků. Jedině složité a těžko zapamatovatelné heslo je skutečně bezpečné. Aplikace 1Password vám s tím pomůže. Zvolíte si jen jedno opravdu náročné heslo a 1Password vám bude hesla do jednotlivých účtů generovat. 

  • Hlavní výhody: bezpečnost, 1Password se technologicky drží na špičce
  • Kolik to stojí: zdarma na 30 dní, pak 2,99 USD na měsíc

 

Poznámky si nepište na barevné papírky, ale do Evernote

Jestli ještě neznáte Evernote, je nejvyšší čas si ho nainstalovat. Oceníte především jeho propojení napříč zařízeními. Potřebujete něco napsat v terénu do mobilu? Poznámka se vám automaticky objeví i kanceláři na počítači. Aplikace má skvěle zvládnutou organizaci poznámek. Můžete tvořit složky, podsložky, štítkovat a pořád budete mít o všem přehled. Nezáleží na tom, kde zrovna jste, ani jestli máte při ruce telefon, tablet nebo počítač. 

  • Hlavní výhody: perfektní organizace poznámek, nic nezapomenete, propojení mezi platformami
  • Kolik to stojí: klasická verze je zdarma

 

Seznam úkolů přehledně napište do Todoist

Jak podnikat s Todoist? Pokud nestíháte, občas bojujete s prokrastinací nebo sklerózou, pak je pro vás Todoist to pravé. Úkoly, které musíte vyřídit, si přehledně zapíšete do seznamu, přiřadíte jim prioritu a pak už jenom odškrtáváte. Opakují se některé činnosti např. každé pondělí? Díky tomuto „online úkolníčku“ se vám povinnosti propíší do dalšího týdne. Navíc se kdykoli můžete podívat na graf, jak jste produktivní a kolik jste toho už zvládli. 

  • Hlavní výhody: na nic nezapomenete
  • Kolik to stojí: klasická verze je zdarma

 

Zlepšete komunikaci v týmu i s klienty prostřednictvím Teamworku

Teamwork je skvělá aplikace, která vám pomůže při komunikaci s týmem i klienty. Díky tomuto nástroji můžete řídit jednotlivé projekty, přiřazovat k nim lidi, rozšiřovat úkoly a především sledovat, kolik práce na každém projektu je již hotovo. Teamwork oceníte v malém i velkém kolektivu a udržíte si přehled o progresu v projektech.  

  • Hlavní výhody: kontrola nad jednotlivými projekty, komunikační nástroj pro tým i klienty
  • Kolik to stojí: na 30 dní můžete vyzkoušet zdarma, placená verze stojí 9-15 USD na měsíc

 

Schovejte data do cloudu na OneDrive

OneDrive oceníte především jako perfektní úložiště. Skvělá je jeho synchronizace napříč platformami. Jednoduše řešeno, pokud potřebujete něco uložit během cesty, kdy máte u sebe jenom mobilní telefon, data se vám uloží v cloudu. Kdykoli se přihlásíte z počítače nebo tabletu, najdete ve OndDrive, co potřebujete. Vše si přehledně uspořádáte do složek a podsložek, jak vám to vyhovuje. Pokud potřebujete něco naskenovat a nechcete či nemůžete ke klasickému scaneru, stačí namířit na dokument fotoaparát z mobilu, zatrhnout možnost skenovat a dokument se vám uloží na OneDrive, odkud s ním už naložíte podle potřeby. 

  • Hlavní výhody: obrovské úložiště, synchronizace napříč zařízeními, úpravy v offline verzi se zobrazí, jakmile budete znovu připojeni
  • Kolik to stojí: do 5 GB zdarma, 50 GB stojí 50 Kč/měsíc, lze spojit se službou Office 365 za 2 699 Kč/rok

 

Chybí vám v seznamu některá vaše oblíbená aplikace? Napište nám a my ji do něj rádi zařadíme!

Přečtěte si také:

Mohlo by vás také zajímat...

Založení společnosti

Ve spolupráci s notářskou kanceláří nabízíme, kromě prodeje ready-made společností, také pomoc a podporu při zakládání nových společností. Pokud nevíte jak založit s.r.o. společnost sami a bojíte se odmítnutí svého návrhu rejstříkovým soudem anebo jste již takový návrh podali a soud jej odmítl nebo zamítl, využijte našich služeb. Vyhnete se tak komplikacím při podávání svých návrhů a současně budete mít společnost zapsanou relativně rychle!

Přečíst celý článek »
Chat on WhatsApp