Poskytnutí sídla společnosti v Ostravě včetně služeb virtuální kanceláře

Získejte virtuální sídlo v Ostravě, na jedné z nejžádanějších adres. Naleznete zde moderní zázemí pro svou společnost, využívat můžete recepci s obsluhou i plně vybavenou zasedací místnost.

Výhody sídla společnosti v Ostravě

Jedna z nejprestižnějších adres v Ostravě: Zámostní 1155/27, 710 00 Ostrava.

6 min. chůze od Úřadu městského obvodu Slezská Ostrava.

8 min. od zastávky BUS 101, 105, 106, 107, 108 a 111.

Bezproblémové parkování v okolí.

Úspora nákladů za vlastní kancelář a snížení administrativní zátěže.

Reprezentativní prostory s možností užívání.

Nemusíte zveřejňovat své bydliště (ideální pro práci z domova).

Všechny nemovitosti, ve kterých jsou služby poskytovány, jsou výhradně v našem vlastnictví.

Objednávku snadno vyřídíte online.

Cena virtuálního sídla v Praze od 199 Kč za měsíc.
Celý ceník zde.

Co obsahuje služba poskytnutí sídlafirmy v Ostravě?

Poskytnutí adresy pro umístění sídla společnosti.
Označení místa podnikání firmy na budově dle živnostenského zákona.
Recepční pro kontakt s návštěvníky vaší společnosti.
Tři moderní zasedací místnosti o kapacitě až 10 osob.
Denní přebírání pošty (včetně výzev k vyzvednutí doporučených zásilek) a zasílání upozornění do e-mailu.
Úschova pošty pro pozdější vyzvednutí či přeposílání zásilek na vámi zvolenou adresu.
Poskytnutí sídla krok za krokem

Jak na založení nebo změnu sídlaspolečnosti se Simply Office

Kontaktujte nás pomocí online objednávky.

Připravíme dokumentaci pro založení či změnu místa podnikání – za správnost dokumentů ručíme.

Na osobní či online schůzce (formuláře lze podepsat i e-mailem) vám vysvětlíme vše potřebné a předáme či zašleme vyplněné dokumenty potřebné pro přepis sídla u příslušného orgánu státní správy – smlouva o umístění sídla, souhlas s umístěním sídla, daňový doklad k platbě.

Dokumenty předejte notáři, obchodnímu rejstříku či živnostenskému úřadu. V případě, že si vyberete možnost přípravy a zajištění celého přepisu sídla společnosti od SimplyOffice, o veškerou byrokracii se postaráme my.

Měníte sídlo společnosti v rámci jedné obce (změna sídla Ostrava-Ostrava)?
Rádi za vás vyřídíme celý proces změny na obchodním rejstříku. Stačí nám k tomu vámi podepsaná plná moc.

Veškerou potřebnou dokumentaci a papírování vyřídíme za vás.

Více o změně sídla naleznete v naší poradně.

Ceník virtuálního sídlafirmy v Ostravě

Cena za poskytnutí sídla a služeb virtuální kanceláře v Ostravě

Stačí vám jen několik stovek korun měsíčně – zaručeně mnohem méně, než na kolik by vás vyšel provoz vlastní kanceláře. Nabízíme dvě varianty zřízení sídla firmy: program Gold poskytuje služby sídla společnosti s přeposíláním zásilek jedenkrát měsíčně, zatímco klientům programu Platinum předáváme fyzickou poštu každý týden. 

 

Program Gold

  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Poskytnutí korespondenční adresy
  • Příjem pošty včetně výzev k vyzvednutí
    doporučených zásilek
  • 1× týdně podání informace o došlé poště
    e-mailem se scanem obálek
  • Úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem
    nebo určenou osobou
  • Přeposílání listovních zásilek 1× měsíčně
    obyčejnou poštou (i do zahraničí*)

Při platbě na 3 roky jen

199 Kč

bez DPH / měsíc

platba na 2 roky
249 Kč
bez DPH / měsíc
platba na 1 rok
299 Kč
bez DPH / měsíc
platba na 6 měsíců
450 Kč
bez DPH / měsíc

Program Platinum

  • Poskytnutí sídla společnosti
  • Poskytnutí korespondenční adresy
  • Příjem pošty včetně výzev k vyzvednutí
    doporučených zásilek
  • 1× týdně podání informace o došlé poště
    e-mailem se scanem obálek
  • Úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem
    nebo určenou osobou
  • Přeposílání listovních zásilek 1× týdně
    doporučenou poštou (i do zahraničí*)

Při platbě na 3 roky jen

399 Kč

bez DPH / měsíc

platba na 2 roky
449 Kč
bez DPH / měsíc
platba na 1 rok
499 Kč
bez DPH / měsíc
platba na 6 měsíců
650 Kč
bez DPH / měsíc

*Poštovné do zahraničí je připočítáváno k základní ceně programu paušální částkou ve výši 349,- bez DPH/měsíc pro program Platinum a 49,- bez DPH/měsíc pro program Gold. Zásilka je omezena hmotností do 250 g.

Speciální nabídka
Standardní cena
Sídlo v Ostravě pro OSVČ s využitím služby trvalý pobyt
99 Kč bez DPH
Sídlo v Ostravě pro OSVČ s pozastavenou živností s využitím služby trvalý pobyt
59 Kč bez DPH
Doplňkové služby
Zvýhodněná cena při využití služeb sídla
Standardní cena
Vyhotovení nových ověřených dokumentů k sídlu při ztrátě či změně
(souhlas se sídlem, plná moc)
150 Kč bez DPH / ks
Konverze dokumentu
60 Kč bez DPH / ks
Administrativní poplatek spojený s přeplatkem (duplicitní či mylná platba)
500 Kč bez DPH / ks
Vyhotovení podkladů pro obchodní rejstřík při změně sídla
500 Kč bez DPH / ks
1000 Kč bez DPH / ks
Vyřízení změny sídla na obchodním rejstříku včetně správního poplatku
2000 Kč bez DPH / ks*
2000 Kč bez DPH / ks*

* Cena je konečná a je od DPH osvobozena.

Sídlo společnosti: Ostrava

Ostrava, Zámostní 1155/27
Pobočka v Ostravě Vám nabídne komfort a pohodlí pro Vaše jednání. Vybavena je vším, co k práci i schůzkám s klientem potřebujete. K dispozici budete mít 2 zasedací místnosti pro 2 až 10 osob.
Reference

Co o nás říkají naši zákazníci

Skvělá zkušenost. Rychlé služby, velmi vstřícné chování a výborné ceny. Mohu doporučit.
Jan Bernášek
Dobrá práce všech s kterými jsem jednal, super je i další servis, který nabízíte pro společnosti, které u vás sídlí.
Lukáš Pacovský
Se službami Simply Office jsme byli maximálně spokojeni. Oceňujeme profesionální a zároveň velmi příjemnou komunikaci, rychlé vyřízení a flexibilitu při řešení individuálních požadavků. Vše bylo jasně vysvětleno a okamžitě zařízeno. Rozhodně doporučujeme.
Lucie Dovrtělová
Mám založeny 2 společnosti, vše bez problémů a poměrně rychle. Virtuální kancelář funguje na 1*. S klidem mohu doporučit.
Jan Solnický
Profesionalita, ochota a vstřícnost, které se nám od Simply Office dostalo nemá na českém trhu konkurenci. Díky Simply Office jsme mohli začít podnikat takřka ihned. Simply Office můžeme jedině doporučit.
Michal Janda
Musím vyjádřit naprostou spokojenost. Celý servis kolem, komunikace a automatizace za mě bylo naprosto úžasné. Jde zde vidět, že svou práci dělají dlouho a kvalitně. SimplyOffice mohu doporučit na 100%. Opravdu jsou skvělí v tom co dělají.
Martin Mohler
Naprostá spokojenost, profesionální přístup, rychlé, vše dle předem dohodnutých podmínek a předaných informaci. Tuto společnost mohu z mé strany doporučit. Pro příští spolupráci bych si znova vybral tuto společnost.
Jan Liška
Simply Office mi pomohla založit firmu a poskytuje mi přebírání pošty i sídlo již dva roky a nemohu si její služby vynachválit, super!
Tomáš Procházka
Jednatel Bulldog Security s.r.o.
38-biooo.cz
https://biooo.cz/
Z důvodu široké nabídky ready made společností jsme oslovili Simply Office, kde jsme nakoupili jednu s.r.o. a ve velmi krátkém čase již můžeme rozšiřovat naše podnikatelské a provozní aktivity.
Michaela Kaplanová
WHOLESALE DIRECTOR RETAIL BUSINESS CONDITIONS
www.fichr.cz
„Se službami Simply Office jsme už přes rok velmi spokojeni, především s rychlým informováním o příchozí poště a jejím snadným vyzvedáváním.“
Ing. Filip Chrbját
jednatel společnosti Fichr

Nejčastější otázky k založení sídla společnosti

Zavolejte nám, napište e-mail, zašlete poptávku z webu či zprávu přes Facebook. My vám po zodpovězení všech případných otázek zašleme objednávkový formulář a rádi pomůžeme i s jeho vyplněním. Poté se s vámi spojí náš specialista, se kterým si domluvíte termín osobní návštěvy, případně vše vyřídíme prostřednictvím e-mailů a pošty.

Občanský průkaz jednatele společnosti; plnou moc v případě, že jednáte za někoho jiného; hotovost k úhradě služeb (je možná i bezhotovostní platba přes QR kód). 

Založení sídla lze vyřídit osobně na počkání na kterékoliv naší pobočce. Pokud nemáte cestu kolem, můžeme vše vyřídit online. Souhlas s umístěním sídla a další potřebné dokumenty vám pošleme poštou

Ano, všechny naše služby umíme vyřídit online, tedy e-mailem a poštou. V objednávkovém formuláři stačí zaškrtnout volbu online vyřízení.

V případě nově vznikající společnosti předáte dokumenty vztahující se k sídlu společnosti svému notáři, který provede zápis do obchodního rejstříku, nebo tiskopisy sami doručíte příslušnému obchodnímu rejstříku.  

Pokud měníte sídlo již existující společnosti, vyřídíte zápis sídla společnosti na příslušném obchodním rejstříku. Více o změně sídla naleznete v naší poradně zde 

Předání dokumentů úřadům a administrativu s tím spojenou můžeme vyřídit za vás. V takovém případě jen vyčkáte na informaci e-mailem, že změny ve společnosti byly do obchodního rejstříku zapsány.

K virtuálnímu sídlu podnikání získáte navíc i další služby: 

  • poskytnutí sídla společnosti na prestižní adrese v Ostravě
  • poskytnutí korespondenční adresy 
  • přítomnost recepční pro kontakt s návštěvníky 
  • příjem pošty včetně výzev k vyzvednutí doporučené zásilky 
  • podání informace e-mailem o došlé poště se scanem obálek 
  • úschova pošty pro pozdější vyzvednutí klientem nebo jím určenou osobou (podle klientova přání) 
  • přeposílání listovních zásilek 1× měsíčně v programu Gold nebo 1× týdně v programu Platinum 

Všechny tyto služby jsou již v základní ceně za sídlo. Kauci nevybíráme, další skryté poplatky neúčtujeme. Celý ceník zde.

Nejlepší cenu získáte při uzavření smlouvy na maximální dobu, tedy na 36 měsíců. Nejste-li plátcem DPH, můžeme vám nabídnout cenu bez DPH. Vaše úspora tak bude zcela maximální. Při kombinaci služeb sídlo OSVČ a trvalý pobyt na jedno jméno získáte sídlo OSVČ za cenu 99 bez DPH / měsíc. OSVČ s přerušenou živností navíc za ještě výhodnějších 59 bez DPH / měsíc.

Ano, za sídlo společnosti je třeba platit, i když živnost přerušíte. Sídlo je totiž stále sídlem. K uvedenému výkladu zákona se opakovaně přiklonily soudy: přerušení činnosti nevede k zániku užívání sídla ani k zániku ​​užívacího titulu, sídlo je dále zapsáno v živnostenském rejstříku u podnikatele a za sídlo je tak nutné platit i nadále. V případě ukončení přerušení, tedy pokračování živnosti, nemusíte znovu dokládat souhlas s umístěním sídla (dříve místa podnikání).  

Pokud o sídlo nemáte zájem, je nutné živnost zcela zrušit (nikoliv přerušit), a to na libovolném živnostenském úřadě v ČR (není nutno podle sídla ani bydliště), případně sídlo změnit na jinou adresu.

Denně převezmeme všechny vaše listovní zásilky a zašleme vám e-mailem upozornění o jejich převzetí spolu se scanem obálek. Ihned po obdržení informačního e-mailu si můžete poštu osobně vyzvednout. Pokud nemáte cestu na naši pobočku, přepošleme vám vše na konci měsíce (program Gold) či na konci týdne (program Platinum) na zadanou adresu v ČR. Na vaši žádost obsah zásilky nascanujeme. Všechny tyto poštovní služby jsou již zahrnuty v ceně sídla a neplatíte za nic navíc. 

Ne, doporučenou poštu z důvodu vaší ochrany nepřebíráme. V sídle převezmeme výzvu k vyzvednutí doporučené zásilky, obratem ji nascanujeme a zašleme do vašeho e-mailu. Na stránkách České pošty můžete podat žádost o změnu dodací pošty a následně si zásilku vyzvednout na kterékoliv poště v ČR. Případné lhůty tím nejsou nijak dotčeny a začínají běžet od vyzvednutí zásilky.

  • Pomůžeme vám s přesunutím sídla na novou adresu. 
  • Připravíme návrh na zápis změn sídla společnosti do obchodního rejstříku, zajistíme jeho podání i vyřízení. 
  • Přepošleme vaše listovní zásilky do zahraničí. 
  • Zajistíme převzetí balíčků a uschováme je pro vaše pozdější osobní vyzvednutí. 

Všechny tyto služby je možné sjednat za cenově velmi příznivý příplatek.

Kontakt

Máte zájem o naše službynebo potřebujete poradit?

Jsme tu pro vás každý všední den a rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.
Můžete nám také zanechat své telefonní číslo a my vám zavoláme zpět. 

INFOLINKA
(PO-PÁ 8:00–17:00)

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Další lokality poskytnutí sídla společnosti

    Chat on WhatsApp